3 April 2010

GLAD PÅSK

Det blev 12 timmar i stallet innan den här dagen var över. Blir nog minst lika många i morgon.
I dag har jag först jobbat, packade foder och handlade i rasten, slängde i gång en maskin tvätt med. Sen jobba jag lite till. När jag slutade så byte jag tvätt i tvättmaskinen, löshoppade Contessa och red Helga. Måste säga att mitt såp är vällstädat.

I morgon kommer syster yster ner :) Vi ska åka till stranden och jag ska rida där, sen bada och fixa Contessa och utrustningen. På måndag är det först hoppning, jag ska debuterar 110 cm, ja jag är nervös. Men så många fel fria en meter hon har gjort borde det inte vara nått beskymmer. Efter hoppningen ska jag och Ida till Gekås, på kvällen blir det att packa allt. Tisdag morgon åker vi hem.

Nu ska jag byta i tvättmaskinen här hemma och sen sova, är helt mör av att ha jobbat två dagar. Det är rätt tungt att jobba på en ridskola.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback