28 April 2010

Dax att..

.. duscha och sen sova.
Har nog packat allt och lite till, så svårt att veta hur vädret blir, fast jag brukar vara duktig att packa för mkt. Men ska man bo i en lastbil, så kan man inte ha med sig så mkt. Fast jag ska ju köra bilen ner. Så jag kan förvara nått där. Hehe.

Skolan gick bra i allafall och min studentmössa är äntligen hittad :) Wiiie.
Gjorde balfrisyr på Frida och det komme bli riktigt snyggt !! Heting där.

I morgon är det dressyr, får se om jag får någon goding att rida om inte jag får det åker jag tidigare till Skåne. Men det vissar sig.

Hopptävling torsdag-söndag :P Dax att duscha å sova då, annars orkar jag nog inte.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback