22 April 2010

Torsdag, en vecka kvar !

Om en vecka är jag hemma igen, så sönt. Är så trött på det här stället just nu. Man får lixom ingen respons på nått. Det är tjafs på alla håll och kanter..

I dag så hade vi först möte med polisen. Börja halv elva. Polisen gick igenom hur vi ska bete oss fram till studenten. Han var inspererad att lyssna på :]
Efter det hade vi lunch stalltjänst och sen hålltimme innan idrotten. Gick igenom kanotturen och heldagen med sexorna..
Jag ska inte vara med på kanotturen för då är jag i Linköping och hälsar på lumpen, så mitt stora ansvar blev heldagen med sexorna. Så i morgon ska jag ta tag i den..

I eftermiddag blev det en lång power walk, prata även med Alex. Sen tog jag tag i städningen, så äckligt ! Men snart slipper jag att dela lägenhet, då får jag äntligen vara där jag trivs.

Nu väntar sängen, varför är jag uppe längst och vaknar först?

Puss


Kommentarer
Fredrica säger:

Tja!

Det var ett tag sedan....

Så att du ska göra lumpen i Linköping (jag med), ska du vara på helikopterfotiljen?



//Fredrica

2010-04-23 | 09:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback