17 April 2010

Lördag i Laholm

Dagen har spenderats i Laholm. Åkte åtta - hemma sju. Så det blev en heldag när Mathilda har tävlat.. När jag kom hem fråga Madde om jag redan var hemma, hon trodde jag skulle vara borta hela dagen. Jag räkna allafall den här dagen som en heldag i Laholm.
Har pluggat två timmar nu i kväll. Inte det lättaste när det gapas och skriks i rumet brevid. Det är tråkigt att man inte kan få lung och ro fören sent på kvällen.
Så jag ska faktis snart gå och lägga mig, tänkte att jag skulle gå upp när jag vaknar i morgon och börja plugga.
Har inga planer mer än en tur till stranden om det är fint väder och sen plugga vidare.

Fick erbjudande av Stina att följa med på två veckors tävling, fick tyvärr tacka NEJ !! Kan inte missa mer från skolan än vad jag redan ska. Hoppas hon ger mig någon mer chans..

Kika runt lite till här innan sängen ropar.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback