14 April 2010

projektarbete

Det är över nu, har endast några timmar kvar.  Jag har snart klarat av 100 timmar, jag har blivit klockare. Jag pratar om mitt projektarbete. Funderar på att starta en blogg och flytta över arbete ditt och sen blogga om de sista timmarna.. Men får se om tiden finns till de..
Men redovisningen var jag inte direkt nöjd med, men nu i efterhand är jag de. Så många som inte hade lagt ner tid till de :]
På fredag ska historia tentan in och på tisdag gör jag hästskötarexamen. Gosh, jag är nervös. Det kommer bli värre än körkortet.

Idag har det mest varit redovisningar och slö tid. Plugga en stund när jag kom hem men Ögren störde mig lite. Men men, hinner plugga i morgon.

Nu väntar sängen !

VÅREN ÄR KOMMEN :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback