12 April 2010

Hemma forfarande.

Jag känner mig inte riktigt kry, lite huvud värk och massa oro. Det är en ofräch häst, det är projekt arbetet och det är hästskötarexamen om 8 dagar. hur mkt av det kan jag naaada!! Tror att jag är stressad över allt och att det är de som spökar. Känns som i skolan får jag inget gjort så kan lika väll läsa på hemifrån.

Nu har jag vart till stallet och försökt slappnat av lite.. Mamma jobba i natt så jag lova att ta djuren. Tänkte att jag ska äta lite frukost och kolla på sveriges värsta bilförare. Sen ska jag plugga !
Alex skulle kika förbi vid tre och sen ska jag till morfar i kväll och fixa en power point till mitt arbete :)



Föresten det var minus grader i morse igen, fick skrapa rutorna på bilen ;P
Vart är våren i Köping? Fast å andra sidan lysser solen.

Puss i påsk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback