7september2009


Mindre lyckad häst dag.
Efter sista lektionen så fixa jag åt alla hästar innan det var dax med jobb möte om ridskolan.
Därefter skulle jag vara efektiv och rida alla tre hästarna. Börja med Contessa, skritta ut och sen i ridhuset då hon vissa sig vara stel och halt i ett ben. Hoppas att det inte blir så allvarligt. Pyssla om henne lite och gjorde sen i ordning Cella. Hon skötte sig väldigt bra, skritt arbeta henne i 40 min. Kan säga att den hästen är stor :) Men jag gillar henne.
Tog sen ut Corre och då vissa det säg att han hade dragit av sig en sko, borsta , tvätta mugg och klia lite på honom :]

Snart väntar det en dusch och sen sängen, ska sova någon minut längre i morgon och sen hämta Sofia vid tåget.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback