6september2009


Höösten är på ingång kan jag tala om, det har varit storm här nere, helt sjukt alltså ! Ursch.
Visst är det mysigt när man ser löven byta färg, när man kan plaska i vatten pölar, när man kan tända ljus. Men måste det blåsa så jäkla mkt då med, ge mig en mysig höst och en kall vinter.
Vädret kan man bli knäckt på.

I morse när jag gick upp, så blåste det massor. Tänkte först inte åka och tävla för att det blåste så dant. Men vi åkte i väg och blåsandet av tog :} Gud vad skönt.

Vic börja med att placera sig på en tredje plats. Jag och Contessa ville inte vara sämre än Vic och Honey så vi slog till med en FELFRI ritt i vår andra start i en meter. Contessa är bara bäbis fortfarande och få bara gå Avd B och då rider man bara Clear round. Så vi var lite sämra än Vic :) GRATTIS TILL ER :D
Inte varje tävling som man har tävlat färdigt kl 10 och det börja kl 9.

Har slappat resten av dagen, även kört Ögren till tåget och fixat åt hästarna .

Helgen för övrigt har vart helt galen :D :D
I går var vi till Grand i Falkenberg och i fredags var det 18 års kalas . Tack för denna helg :D

På torsdag åker jag hem, ska bli så skönt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback