30 September 2009


Dag 3 och shopping

Dag 3 av praktiken / apu började vid sju i morse och avslutades vid fyra. Det har vart full fart hela tiden. Har bla mockat, fixat hästar, vart och hämtat unghästar på bete, ridit och skotat ner kanten i paddocken. Badat och friserat någon häst.

När jag sluta så åkte jag till ridsport här i stan för att hämta ut ett stort paket till Stina. Det var TVÅ STORA paket.
haha, tur att man inte har en liten bil, då hade det blivit jäkligt trångt. För det vart trångt i en Ford Mondeo. Efter det snabba jag mig ut till Contessa. Mocka och fixa mat. Tog in henne och börja knäppa upp täckena, när jag drar täckena över rumpan smäller det ! Hon får stötar av fleece täcken och jag får en jäkla bra smäll uppe på låret. JÄVLAR vad ont det gjorde och gör nu. Jag höll på att svimma. Sara stackarn trodde jag var sparkad i magen. men men, kan bara säga att jag hade tur. Red en kortis sväng . Men det gick hyfsat bra.

Nu i kväll så var jag och mamma i väg på tjejkvällen på stan. Affärerna har öppet mellan 18- 22. Shoppa skor , blus, block till projekt arbetet. Det var massor av tjejer ute på stan. Alexandra möte vi i var och varanann affär :] Stella ( Alex bäbis) galskrek när mamma tog henne . Haha.

Sen har jag vart till stallet och fixat allt själv.

Nu ska jag kolla lite på Efterlyst, igentligen törs jag inte men jag har min familj som sällskap.

En dag med HRG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback