29 september 2009


Då är dag 2 av 20 klart.
Jag börja som sagt kl ett. fixa med lite hästar, borsta och använde masage borsten, beta VM hästarna, hämta någon häst i hagen. Vid halv fyra åkte jag till Digtuna för att stå med vid kvällens träningar. Träningarna böörja vid fyra och var klara vid kvart i nio. Gässsp. Men det är väldigt nyttigt att stå med, kvällens övningar var hyfsat svåra med svängar hitt och ditt. Jag tycker att Stina får till undervisningen på ett bra sätt, spelar ingen roll hur gamla hästar eller ryttare är . Utan hon har en bredd att ta av. Hon anpassar det till individen, man får alltid lite bakup.

I morgon börjar jag kl sju och sen när jag slutar väntar Contessa för lite motion.

Nu väntar sägen kan jag lova !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback