27 september 2009


Då var denna helg förbi, inte några större grejor som har hänt.

I morse var jag och mamma ut till stallet och släppte ut Conrad och Contessa, gick väldigt bra. Tror att det kommer i håg varandra sen i sommras . Det gick ju tillsammans förra vintern med. En gamal kärlek glömmer man inte i första taget !

Åkte hem och sov någon timme till.

Var till pappa, busa med Kasper, såg en älg och blev bjuden på mat. Kasper fick sina grejor som jag köpte i Ullares. Spring linan blev väldigt bra, får hoppas att den inte snurrar upp sig, tuggbenen la pappa undan till ett senare tillfälle. Leksaken, vart slaktad på nolltid ;)

 Nu har jag vart till stallet och fixat foder och gått en promenad. Det som är jobbigt är att det finns en liten hingst efter vägen jag måste passer för att ta mig till skogen eller åkern. Tror att den hingsten inte kommer hålla sig länge i hagen när mitt galna sto går förbi. Hon vart helt tokig när vi gick hem, han var då inte lugnare :S Hingst ägaren är inte noga med staketet heller.

Nu väntar det badning. Måste ju vara ren när jag ska på APU.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback