27 september 2009


Jaha, då ska jag ta och slappa någon timme innan jag ska sova.

I morgon är det min första dag på APU, jag ska vara hos Stina Lillje, Arboga.Det tar ca 20 min för mig att åka ditt och jag kan bo hemma, tumme upp! Jag har tränat några år för henne nu, det är mer strö träningar, jag har även gjort två veckors praktik där i tvåan och så har jag hjälpt henne på tävlingar. Jag trivs verkligen där! Ska bli spännande och se vad jag ska lära mig denna gång, Stina har nu i helgen tävlat unghäst VM i Belgien med tre hästar. Hon fick även rida i landslaget när det var tävlingar i scandinavium,Göteborg. Hästarna blir bara bättre och bättre. Stina blir mer och mer en kändis.
Http://www.stinalillje.se 

Nu är det snart dax för någon film på tv. Ska börja se om det är något att se. Annars blir det sängen som sagt.

Ska packa lite frukost och matlåda tills i morgon, kläderna har jag lagt fram som när man var liten och skulle till skolan. Börjar kl sju.




Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback