26 september 2009


Nu har jag kommit hem, eller jag har vart i stan sen tre :)
Fixa i stallet och så. Var hemma vid fyra och nu så har jag ätit, packat upp och kika runt lite på internet.

Ska strax bege mig till stallet igen och ta in och natta hästarna. Så skönt att bara natta och pyssla om fyra hästar.
Contessa kommer nog få toppen där ute. Kommer gå ut runt sju på morgonen och komma in vid åtta på kvällen, hon kommer att få gå med Conrad några dagar och sen gå med två valaker till ;] Hon kommer bli en drottning med tre valaker . hehe.

Bloggningen kommer bli mkt bättre nu när jag har en dator som inte är glapp i laddningen.
Pappa ska kolla på om han kan fixa det , hoppas , hoppas.

Nu ska jag klä på mig lite varmare kläder och be ge mig till stallet.


Hörs snart :}

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback