22 September 2009

4 dagar kvar innan hem färd :]

Dagen i dag har varit soft, har bara haft hoppning. Hoppningen gick jäkligt bra. Hoppa stuts och travbommar, en övning som passa oss väldigt bra.

Nu är jag återigen i skolan för att skriva ut lite papper då min dator hemma har dött. Den är verkligen död nu. Glapp i laddningen och inte blir den bättre, hm . Tur att man insåg det tidigt så man han få ut lite papper i skolan innan de stängde för i dag.

I morgon väntar det mentors möte mellan halv nio och nio. sen börjar jag kl halv ett. Tänkte vara duktig och göra klart mitt arbete då, skriva rent det och så.

Ska kika lite här och snart gå en sväng till stallet , för i kväll blir det plugg, idol och andra avenyn .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback