12September2009

Helg, Conrad

Halva helgen har gått och nästan allt jag har velat har jag hunnit med.
Jag har hunnit med att träffa pappa, Kasper, Michaela och Emelie, Conrad, Mamma och Pelle, Morfar. Enda somfattas är att träffa Farmor och Farfar, men de får jag träffa nästa gång jag är hemma. Är lite för förskyld för att träffa Farmor :/ Sen har vi Josefin också, undra när hon har tid att ses ?

Idag har jag haft sovmorgon, vakna tidigt men valde att sova vidare. Vilket var skönt.
Snabba mig ut till Conrad och tog en riktig sväng om i skogen. Hitta bara fler och fler ridvägar eller  vad man nu ska kalla det. Conrad trodde att han var en shetlands ponny och bara plöjde fram. Han tänkte inte på att mina ben hängde på sidorna om honom :P

Efter det så har jag och mamma vart och hejat på morfar, sen var vi och handla.

Nu väntas det bad och fixning inför utgången i kväll. Jag och Michaela ska slå klackarna i taket. Men det kommer att gå lungt till :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback