11September2009



Hösten är mer kommen här hemma än i Varberg, tårna är ständigt kalla och det blåser runt löv. Solen tar sig en titt och värmer på lite. Men när man vaknar på morgonen är det ca 5 grader ute. Brrr. Nu är det verkligen höst :!

Jag minns vad jag gjorde för ett årsen, jag minns det som det vore i går. För ett årsen , satt jag på tåget till Vännersborg för att prov rida Contessa. Jag minns att hon var liten och det var typiskt höstväder med regn och gegga. Det är inte många som vet att jag provred henne i en gångart. Man fick vara bestämd mot henne redan då, min underbara lilla vän.

Har fått en raport om att hon har det bra nere i Varberg, kan bara tacka VIC och FRIDA som hjälper mig i helgen :) Guld värt<3

Nu ska jag åka till Guldpojken, sen blir det att träffa brudarna.

Natten som var har jag vart hos pappa, Kasper han blir minst lika glad varje gång jag kommer.


 
1 år av vänskap, kärlek, hat, tårar, blod men även LYCKA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback