8 Oktober 2009

Gud vad fort dagarna går..
Tyvärr han jag inte blogga i går, kom hem sent från stall och Apu. Sen var inloggningen segt. Suck *

Dag åtta( 7 oktober) på apu, börja med att släppa ut hästarna, mocka, fixa hästar , hjälpa Stina när hon hoppade. Var en klass åttor på besök. Sen begav vi oss till Västerhanninge och Helena Persson, för det var landslags träning för Maria Gretzer. Stina hade sina tränings tider kl 14 och 15. Vi pkte ditt vid elva och var tillbaka i stallet halv sju. Lite intressant träning, men blev inte jätte impad.

Åkte till Contessa och tog in hästarna.

Dag nio på Apu:n, började som vanligt att släppa ut hästar, mocka och longera, klippa och så sluta jag vid lunch. Dagen har gått väldigt fort och det var skänt att ha en halv dag.
I morgon är det elit tävlingar på Strömsholm. Ska vara i stallet vid sex och så är den dagen i gång.

Red Contessa i dag, det gick hyfsat. Men hatar den där hingst jäveln som tillhör grannstallet.
Contessa fick en början till make over oxå, klippte hov skägg och så fick jag klippa öronen :] Ena örat har jag inte fått klippa, inte ens när hon haft lugnande i kroppen.. Men nu efter ett års traglande gick det, fick bremsa men hon tog det hela väldigt bra.. NÖJD .

Nu i eftermiddag har jag tvättat bilen, plockat ordning på mitt rum, lagat mat : Piroger, färgat håret och nu i kväll väntar tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback