6 Oktober 2009


Nu är det höst på riktigt. Skrapar rutorna som aldrig för på morgonen, då är det jobbigt att åka bil. Nu i kväll regna det och blåste ner löv från träden.
Men det är något mysigt med hösten oxå. Kan det vara stickade kläder,stövlar, tända ljus, leriga hästar?

Dag 7 på praktiken är över.
Dagen har flytit på bra. Jag har mockat, fixat hästar, longerat, ridit ut, badat och flätat svansar. Spola benen och kratsar hovar. Inte en dag som är den andra lik. Vilket gör det spännande att jobba. Jag tycker det är skoj men ändå inte.

Kvällens träning var givande, hoppa en lång banan med 11 hinder som blev ca 18 språng då det var tre kombination och två kombination som hoppades några gånger. Jag fick en del tips. Contessa sköte sig bra och fick höra att hon har blivit fin :) 

Nu ska jag dricka lite saft och sova.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback