4 Oktober 2009


Gårdagen och i dag

Kvällen i går vart toppen, hade en trevlig kväll först hemma hos Emelie och sen Ida. Vi begav oss till statskällaren vid tio, för att slippa betala inträde. Vid elva kom det rätt mkt folk, väldigt blandat med folk :] Träffa min gamla musik lärare. Han kände igen mig sen jag hade honom. Rodrigo hade jag när jag gick i fyran - femman ?. Tror jag.

Träffa ett gäng hockeykillar från Arbogas hockey lag. Killarna var från Estland, Litauen och Sverige. Trevliga grabbar med snygga muskler ;) Grrr.

Jag, Nadja och Ida drog oss hemåt vid kvart i två tiden. Somna vid tre.

Idag, så gick jag upp runt åtta. Åkte och fixa i stallet för det var dax för blåbärshoppning. Vart en lång väntan då det tog lång tid med allt och många starter. Hade kunnat sovit någon timme längre. Men tillslut var det våran tur. Contessa var helt galen när jag skulle sitta upp. Kan bara sitta upp hemma. Borta är hon helt galen. Knocka mig lite lätt. då hon små stegrar när man sitter upp. Inne på banan så flöt det på bra. Hoppa först 70 cm. Målet var att hon skulle kunna trav hoppa och vara lugn. Efter det hoppa jag 80 cm då det var några fler som hoppa det. Då var hon lite mer stutsig och hoppa i galopp. Men hon var felfri i båda klasserna :)

I eftermiddag har jag vart hos farmor och farfar för att träffa som och hälsa på mina kusiner och faster från Wien. Där vart det fika och full fart :]

Nu ska jag käka lite och slappa innan jag ska till hästarna och ta in dom.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback