31 Oktober 2009


Nu är det Varberg som gäller :] Väldigt blandade känslor.


Går dagen var väldigt trevligt, var först hemma hos Emelie och sen krogen, dåligt med folk, men sen jäklar fyllde det på. Väldigt mkt folk ! Fattades några stjärnor ;) Väldigt många "slusk" var där. Eller vad säger du Kajsa? Haha

Det som gjorde min dag i går vara att jag träffa min gamla barndoms kompis och gamla granne ROBIN. Har inte träffat honom på X antal årsen :] Så kul att se att han lever.

Nu står mamma och stampar, hon vill till stallet och hämta hästen så vi kommer i väg..

Hinner inte uppdatera något mer i dag, tror jag. I kväll är det ju Halloween maskerad.




Kommentarer
ida säger:

Åhh vad roligt att träffa robin ;D

2009-10-31 | 11:42:56
Bloggadress: http://idamariasandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback