3 Oktober 2009

Kvällen

Idag var jag uppe med tuppen igen. Trodde att jag hade försovit mig när klockan ringde 40 minuter senare än vad den har gjort i veckan. Åkte ut till hästarna och då var det - 3,2 * C. Brrr. Tur att mamma skrapa rutorna och värmde upp bilen tills jag skulle åka.

Släppte ut Lycander och Bellman, Conrad fick äta lite hö och så red jag Contessa.
Hon gick helt okej i dag, vart mest skritt på en asfalts väg, men det är bra för henne. Hingst jäveln bråka när vi skulle gå hemåt, så hon vart helt tokig sista 100 metrarna. Contessa gillar honom inte riktigt.
Släppte ut Contessa och red sen Conrad. Min prins, det märks verkligen att jag har ridit honom mkt. Så skönt att kunna få rida honom när Contessa är vild. Conrad fick träna flåset i dag . Han lär ha hatat mig !

Nu ska jag städa, softa och fixa lite inför kvällen.

I kväll ska vi ut, ska träffas hos Michaela innan :]


 

Michaela<3

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback