29 Oktober 2009

Vilken morgon det har varit.
Börja med att jag var upp tidigare än vanligt, tog i mot lite men vad gör man inte. Emelie fyller som sagt 18 år i dag och det tänkte jag fira. Hade förberät lite frukost, så kl sju står jag på hennes trapp. Snacka om att hon vart överraskad när jag ringer och säger att det är kallt på henne trapp. Så jäkla kul och hon vart väldigt nöjd. Så kul att kunna göra nått sånt här än att ge bort nått. Det är är guld värt för både henne och mig.
Sen ligger hon ute på magazins hemsida. Ni ska få se.

Efter det åkte jag till Stina med lite fika. Var där ungefär en timme. Nu har jag vart hemma en stund och fixat lite med internet och pratat med skolan.

Pappa ringde och sa att sladden till datorn har kommit, så ska åka ditt nu. Fast först ska jag besikta bilen. Efter besöket hos pappa ska jag till Emelie igen. Denna gången på fika, sen ska hon till körskolan..




Stallet ska hinnas med och så måste jag börja packa "/ Det känns konstigt, men sant.


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback