28 Oktober 2009


Dagen har vart bra :}

Först vart det bullbak, sen hovslagaren, måste säga att jag har dom bästa hovslagarna i Sverige. När jag är hemma har jag Strömsholm. Strömsholm har bra klass på sina hovslagare, inga beskymmer där inte och de passar tider och är trevliga. Idag var det en fransman och en läring som var ute, Vincent och Totte = Radar par ;)
När jag är i Varberg har jag Micke som alla andra på skolan oxå har. Han sköter sig oxå exemplariskt, han sätter upp nästa skoning innan han knappt har börjat sko, han passar tider och sköter det mesta själv. Så skönt att kunna lita på hovslagarna. Då hovarna är A och O så känns det toppen !

Efter det så åkte jag, mamma och Ida till Västerås. Fixa tåg biljetter till mamma så hon kommer hem nästa vecka och så fixa vi tåg biljetter till mig. Kommer hem 26 November - 29 November 2009 , igen. Jag vill träffa dig då. Var till IKEA en sväng och biltema. Fixa lite små saker.

Nu sitter jag mest och funderar över i morgon. Ska besikta bilen !

Har även fixat en mysig present till Emelie ;)


---


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback