25 Oktober 2009



Börja med sovmorgon innan jag åkte till stallet och red med Alexandra. Känns som det var år och dar sen vi gjorde det.
Prova ett nytt bett och det verka funka Ookej. Ska nog prova och hoppa med det någon dag sen. Fixa klart stallet.

Åkte till Pappa, han hade glömnt att ställa om klockan så han tyckte att jag var jätte sen till honom :P Haha.
Tog en tur till Kolsva, fixa lite där. Jäklar vad det är överskattat med atomat. Men jag gillar bilen för övrigt.
Har beställt en ny nätkabel till min dator, så nu kanske jag kan få liv i den efter fem veckor. Håller en tumme*

Nu väntar jag på att få åka och kvälls fodra hästarna. Ska nog fixa lite skolarbet innan dess, skönt att ha det klart.






Vad ska man säga, det är en fråga. Jag behöver dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback