21 Oktober 2009


Dimman låg väldigt lågt i morse. Aldrig har Valskog rakan känts så lång. Men jag tog mig frammåt i allafall.

Dag 18 på praktiken har gått fort, fixat allt som vanligt, ridit tre hästar, spolat hästar, matat hästar, longerat och vart allmänt seg.
Gud vad lerig man blir av att ta in och ut hästar och byta täcken. Det är äckligt med lera. 
Bara två dagar kvar.

Sen har jag ridit Contessa på en lång tur samtidigt prata jag med bästatse Nathalie
det går inte att rida någon stans, det är för blött och halt. Så i morgon blir det spännade och se vad som händer. Ska på tränings tävling på Strömsholm, ska bara in och skola henne på ett nytt ställe. Hon behöver miljö ombyte så hjärna får jobba lite. Ska bli spännande och se hur det går.


Längtar efter lite sovmorgon, visst att jag kan gå upp tidigt, men nu behöver jag lite lugna morrnar.


Nu ska jag fixa lite på min APU uppgift och sen sova.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback