20 Oktober 2009


Nu är det bara en och en halv vecka kvar hemma :{ Det är hemskt, jag vill inte tillbaka. Har det så jäkla bra hemma, dock har jag inte hunnit med allt jag vill hinna med. Men får ta det på höstlovet. För höstlov är det på måndag !

I går var det dag 16 på APU:N, dagarna går bara fortare och fortare. I går han vi packa upp från Flyinge resan, longera och rida hästar, var med när Stina hoppa några, städa och fixa med massor annat.

Dag 17, idag så har vi haft en kolik häst, så det var promenad ungefär 2 * 10 min i timmen ibland mer. Vetrinären var ut och fixa till det hela, Skadade fölet fick ompyssling av vet. Hovis var ut och fixa hovarna på X antal hästar, longera och dagliga pysslet.


Idag har jag även haft en Contessa fri dag, har alltså vart ledig hela eftermiddagen i från stallet :} Så jag snabba mig hem och duscha sen åkte jag och hälsa på Emelie där även Michaela var :]

Nu ska jag fixa lite skolarbete.

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback