18 Oktober 2009


Nu är Contessa färdig för i dag, vart en lugn skritt tur på 25 min. Det kan hon behöva.
Prata med Alexandra, haha. Ibland är hon som en syster, hon ska hålla koll på mig. :] Fixa även lite inför fodringarna i veckan och so det ser ut kan jag få häst fritt på tisdag, vilket vore super skönt. Måste släppa ut monstrena innan praktiken, men det kan vara skönt att få stallet klart redan innan halv sju på tisdag morgon. På torsdag blir det strömsholm för Contessas del. Ska på Pay `n jump och hoppa 80 cm. Då är det lite mer än två veckor sen hon hoppa sist.

Nä om jag ska ta och åka i väg till Emelie <3 Vi ska ut på en promenad i det fina höstvädret.


 Klassen som super mest och rider bäst <3 SAKNAR ER !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback