15 Oktober 2009

Vet inte hur eller när jag ska säga det, men det kommer .

Dagen i dag var nummer 14 av 20 på praktiken. Har hunnit med att mocka, hagbyten, ridit, sovit middag, städat och putsat. En helt vanlig dag! Var rätt kallt, men nu börjar man vänja sig.

Nu på eftermiddagen så var jag och red Contessa, hon är som en ångvält när hon går i skogen. Hon skiter verkligen i vad som händer under henne. I morgon blir det att klippa klart henne och till helgen blir det besök i ridhuset.

Snart ska jag åka och ta in och fodra hästarna med sällskap. Så skönt att slippa vara själv där ut. Hatar verkligen att vara där när det är mörkt. Som ni vet är jag ju mörk rädd. Haha. Vet aldrig när det ska släppa.

Nu ska jag äta plättar :]


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback