1 och 2 oktober 2009

Apu

Då var 4-5 dagar av 20 dagar på apu:n över. Dagarna går bra fort och man skulle behöva några extra timmar på dygnet. I går han jag verkligen inte att sitta vid datorn.
Först var det APU och sen var vi till ridhuset med en galen häst. Helt tosig var hon. Efter det åkte jag till Emelie. Träffa Michaela där. Vi satt och prata en stund över en fika. Åkte hem så jag var hemma vid tio och stupa då ner i säng.

I dag var det upp med tuppen och så gasen i botten. Dagen på apu:n har gått fort, har badat hästar, vart med i ridhuset, mockat och fixat med massor. När jag slutade var jag och mamma ut och red hästarna, gick väldigt bra :D
Träffa Josefin nu i kväll. Blev en kort träff med henne. Men allt är bättre än inget.

Nu väntar en "ledig" helg. I morgon ska jag släppa ut hästarna och sen trimma Contessa. Conrad ska ut och galoppera lite funderar jag på. Efter det ska jag hem och sova middag. För på kvällen ska jag och Michis med CO slå klackarna i taket.

Söndag är det blåbärshoppning med Contessa. 2 X 70 cm ska hon hoppa. Igentligen är det lite för lågt för henne, men ska mest gå in och skola henne.

Nu ska jag fixa lite saker innan det är IDOL igen, måste nog börja fundera på vad jag ska ha för kläder i morgon. Beslutångest !

Go Natt. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback