9 November 2009


Två månader tills man blir 19 år.

Tiden gå fort när man har roligt, och det här året har gått fort, minns min födelsedag som den vore i går. Jag minns när vi gjorde Falsterbo resan till något extra. Jag minns de bra stunderna men även de dåliga. Snart är man ett år äldre och ett år erfarnare ;)

I går kväll var jag hem till Emelie och ditt kom även Michis :] Myspys. Kolla på Ensam mamma söker och snacka massor av skit.

Idag blir det en tripp ner på stan för en fika med brudarna och så ska nog jag hitta en bok, blir mkt dö tid på tåget. Ska ju åka ner i kväll och så åker jag hitt nästa vecka igen. Annars blir nog dagen lugn, tänkte ta en promenad i dag med, men jag har allders för ont i foten. Hade fel skor när jag gick i går, så det räcker med att gå ner till stan.. Får ta en promenad i morgon i rätt skor och kanske med trevligt sälskap:}

Döds annonsen är i tidningen i dag, dikten som är med är så jäkla bra, den stämmer så bra in på Farmor <3

Nu ska jag fixa i ordning mig och packa lite.


Brudarna<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback