8 November 2009

Sööööndag

Undra hur det går för Anders, han fick ta min stalltjäst när jag åkte hem, undra hur min häst mår och undra vad Nathalie gör :]

I allafall så hade jag en trevlig kväll i går, träffa massor av folk, träffa Maria och hennes familj. Så roligt att träffa de. Vi träffades jämnt när jag var yngre, Maria var som min syster.
Nadja och jag börja här hemma hos mig , sen hem till henne och sen krogen. Kändes konstigt att gå till krogen så tidigt halv 10, så vi gick hem en halv timme innan de stängde..Trodde inte att det skulle vara så kul. Jag tycke att det har vart mkt folk innan men det här slog allt. Måste vara att det var så många bjudna på festen..

Nu ska jag gå hem till Bea med lite papper och sen ta en promenad och rensa huvudet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback