30 November 2009


Sista november i dag och det är riktigt pissigt väder.
Klassen har gett upp nu, ingen är knappt här. Vi har vart mellan 6 och 10 st av 21 st i dag. Vart är ni folket? Skoltrötta?
Visst jag är trött på allt förutom att vara hemma i Köping, jag orkar inte med att vara här. Men jag kämpar, jag vill inte ge upp. Det finns jobbiga stunder men även bra stunder. Just nu hoppas jag att det ska komma bra stunder.
Om ca två veckor åker jag hem igen :] Jag längtar, jul, snö, träffa släkt och vänner, utgång och ev. Sälen. Galna uteritter och träningar med Contessa.
Kommer bli härligt !

I morgon börjar julkalendern, kan inte riktigt bestämma mig om jag ska se den, får se.

Just nu har jag estetiskverksamhet, har haft samhäll och historia x2 på PS. men Nathalie är ju sjuk så jag sysslar med lite till vårt lillaprojekt. Kommer bli grymnt när vi väll får det gjort.

Ska nog bege mig till stallet nu och pyssla med min älsklings flicka, Contessa.


Jag väntar, men jag kommer inte vänta länge, nu eller aldrig !



Kommentarer
mamma Lisa säger:

Killar kommer och går, men kärleken består. Lycka till. KRAM

2009-11-30 | 15:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback