3 November 2009

Jag älskar tisdagar :)

Har en lektion och det är hoppning, har även lite stalltjänst på tisdagarna. Men i allafall slutar jag vid 13.00. Då är hästen oxå färdig för dagen :]
Hoppningen i dag flöt på bra, mkt avstånd vilket är bra för mig och Contessa.

Har lämnat mamma vid tåget och så.

Nu blir det att packa upp alla väskkor som fortfarande står oupp packade.. Skulle behöva en Thailändare, Emelie . Haha.
Promenad och en sväng till Vic efter det kvällsfodring.




Jag vet inte om jag ska skratta, gråta eller bara glida med. Haha. Det hela är lite skoj.
Är du en tönt eller ?



Kommentarer
Elin säger:

är det en ponny du har med dig till gymnasiet ? (:

2009-11-05 | 15:20:01
Bloggadress: http://thatselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback