29 November 2009

1a advent är det i dag.

Gårdagen vet jag inte hur jag ska samanfatta mer än att det var Galet !
Börja med att jag hämta Nadja och sen Michis, Ida och Kajsa. Åkte till affären och sen hitt och börja förfesta. Vart lugn, men ändå så vart det nakenchok och tok.
Vidare till krogen där det var folk, gud så skoj. Träffa gamlaklass kompisar, helt sjukt att folk känner igen mig, vissa har jag inte träffat på 7-10 år. Tur att man är ung både till sättet och i huvudet.

Kom hem vid halv tre, försökte lugna nerverna. Sen fick jag lite sällskap och somna framåt fem.
Alltid trevligt med sällskap :}



Smått splittrad, men det får vi ta.

Nu väntar det en promenad och om några timmar blir det Varberg.


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback