29 November 2009


Promenad, tjejprat med Nathalie och Emelie och bad fixat.
Jag som skulle ta mig en skön promenad, lånade mammas skor tänkte att det gör inte så mkt att det är en storlek mindre. Det värsta var att de var använda några gånger. NU har jag världens äckligaste skavsår på båda hälarna. Blodblåsor ! Äckligt. Men en timmes promenad blev det, så nu kankse jag kan koppla av på tåget. Kommer å andra sidan inte vara så svårt då jag inte har sovit mkt sista dygnet..

Nu väntar mat, hästhoppning och prata med mamma.


 Vic hämtar mig i kväll, Tack !

Puss

Kommentarer
ida säger:

vet inte hur jag ska säga, men är lite förvirrad och en gnutta besviken tror jag, / syster

2009-11-29 | 18:17:27
Bloggadress: http://idamariasandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback