26 November 2009


Då har man kommit hem :) Så nu väntar en helgalen helg!

I morgon väntar det en tripp till stallet, ska hälsa på Conrad och Alex. Sen på dagen när Emelie slutar så ska vi gå till Big inn en sväng, lite lugnt för mig på eftermiddagen och på kvällen ska jag hem till henne för en myspys fredag. Med IDOL och mjukisbyxor.
På lördag blir det att hjälpa till på UNIQUE, vi ska sälja lottor på den årliga julmarknanden. Efter det är det städning här hemma , på kvällen blir det förfest här hemma och sen krogen.
Oh yes! Jag längtar. Jag hoppas du inte förstör.
På söndag blir det plugg och umgås med familjen innan tåget går söderut igen.

Nu är det inte lång tid kvar tills det är jullov.

Skolan i dag har gått bra, börja med dressyr och hade gästtränare där. Inte min smak av tränare, då hon bara inrikta sig bara på vissa elever, någon gruppa hade tyckt det kändes som att rida på ridskolan.
Contessa sköte sig väldigt bra för att inte ha gått så mkt sista veckan. Hon vart dock trött efter galoppfattningarna. Men hon var klockren i traven, hade en fin känsla.
Sitter denna känslan kvar i henne nu i hoppningen med så kommer vi avsluta året att rida KM i hoppning.
Men det återstår att se.

I går var det som sagt STUDENTmössprovning. Det känns sjukt att studenten är så nära. Jag och Börje satt och prata om det i dag. Vad händer efter studenten? Vart tar alla vägen? Jag vet ju på ett ungefär vart jag hamnar. Men ändå, det är läskigt..


Nu ska jag ta och bädda ner mig i min egna säng, tror jag ska starta min dator och kolla på kvällens avsnitt av Parides Hotel och sen ska jag gratta ett födelsedagsbarn :) I morgon får ni veta vem som fyller år ..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback