25 November 2009


Var uppe med tuppen i morse, eller nästan i allafall.
Gick upp vid åtta, åkte till stallet för att ha utvecklings samtal, gick fin fint.
Efter det tog jag och red ut en sväng med Contessa. Hon var lite väll galen. Lukta på en bajs hög och sätter av i bockningar efter det ") I bland har hon inte alla hemma. Haha. Men jag överlevde turen.

Åkte hem efter det och duscha, har vart och lämnat in mina älskade stövlar och har jag tur får jag ett par nya :} Hon i affären tyckte jag skulle få de.

Snart är det dax att prova STUDENTMÖSSOR ! ! Svårt att förstå, men det som är sant att jag snart slutar skolan.

I kväll blir det bonde söker fru och ev. hårfärgning.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback