24 November 2009

En månad kvar till jul, en jul som för min del inte kommer vara de andra likna . Sånt som händer i våran värld, det är jobbigt men bara att acceptera "/

I går fick Contessa komma ut och röra på sig,vilket var uppskatat.
Kvällen bestod av att ladda upp kort på facebook, plugga hovvård och kolla på tv..

Idag har det varit hoppning för Svante Johansson, jag fick äran att låna Greco. En pigg, stark men go pojke. Han och jag tog oss runt med mycket fart, men vi fick jätte mycket beröm :) Var jätte kul .

Hann rida Contessa innan det var dax för hovvårds prov.. Hon fick skritta och trava i ridhuset, men hon tyckte att hon kunde få vara med och hoppa. Trava över bommar vart skutt och bock ;) I morgon blir det att rida ut eller, lite galopp inför dressyren på tordsdag.

Hovvårds prov = VG

Gick hem efter skolan, tog mycket kortare tiden än vad jag trodde, sen landa jag vid datorn.

Ska snart fixa tvätten och duscha..

 

Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback