19 November 2009


Värsta dagen på länge !
Men nu är det över och det är dax att inse att hon inte finns något mer.

Begravningen var väldigt vacker, bara vi närmaste och det känns bra.
Under begravningen kändes det som det fattades någon, jag tror att jag vet. Det var Farmor som fattades, hon fanns med oss men inte på rätt sätt. Jag kommer alltid att ha Farmor med mig. Hon betyde något så otroligt mycke för mig.

FARMOR <3 Vila i fred



Contessa mår i allafall bättre och Nathalie får hämta henne i eftermiddag.
Så det känns bra, ska se om jag kan åka och pussa lite på henne när jag kommer till Varberg.

Åker till Varberg om en liten stund.
I kväll blir 200 dagars fest inför studenten och alla ska ditt :)

Ska kila nu.


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback