16 November 2009


Då var denna måndag snart över :}

Har fixat studentleg nu, ska bara aktivera det . Så på torsdag kväll bland alla tråkigheter är det 200 dagars.(student fest) Jag längtar faktis lite tills dess :]

I eftermiddag var Jessie och red Contessa, gick bara bra tycker jag. Contessa var spänd när jag red, tror att del släppte sen ..

Ska väll hem till Nathalie och se på Ullared och Paradise Hotel nu i kväll.

Planering:
18 Nov - Köping
19 Nov - Farmors begravning
19 Nov - Varberg
19 Nov - 200-dagars
22 Nov - Anders tävla Laholm ( jag ska vara moraliskt stöd )
24 Nov - Hoppträning för Svante Johansson
26 Nov - Köping
28 Nov - Festa med bästa brudarna.
29 Nov - Varberg
5-6 Dec - Jobba
6 Dec - Ev hopptävling KM
12 Dec - Stalltjänst


Efter detta blir det hemgång till Köping för jul och nyårs firande. Efter nyår blir det Sälen :D



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback