14 November 2009


Dagen börja med sovmorgon, längre än vad jag trodde. Madde åkte till träningen vid nio och då tänkte jag att jag skulle vila en liten stund till, vakna sen vid tolv ! Men men , behöver man sova så gör man det..

Har dammsugit och plockat ordning här hemma.

Har ridit 90 minuter med Sofia och så har jag fixat åt alla hästar jag har ansvar över..

Lyckats laga mat åt en hel armé.. Tyckte inte det var så mkt makaroner i påsen, så det räckte nog i dag till mig och madde, men det sluta med att jag har gjort makaroner till madde och mig i dag.. Sen blev det makaroner och köttfärs till säker tre dagar till. Då har vi mat problemet över. jag vet vad jag ska äta i alla fall. Makarotti !

Nu ska jag hoppa in i duschen och börja fixa mig inför i kväll :]


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback