13 November 2009

Fredag den 13. Betyder varken tur eller otur för mig.

Dagen i dag börja med stalltjänst, fick reda på att jag skulle rida markarbete. Jag som visste att det var nästa vecka men det hade blivit ändringar. Hade andra planer för Cotessa då hon har gått hårt i flera dagar. Fråga Carina om det fanns någon skolhäst som behövde gå. Fick låna Izzy, en väldigt snäll häst. Gällde att jag kom till ridning och inte bara ökade. Men i slutet gick det bra :D Tack för lånet.

Cotessa fick som sagt ta det lugn i dag och i morgon ska vi rida ut med Sofia H och Bo.

Har varit till PS på lunchen för att köpa studentleg och 200dagars biljett. Kan inte riktigt fatta att det snart är över, snart är det dax att flytta hem :} Känns som det var i går jag flyttade ner.
Köpte i allafall 200 dagars biljett, legen var slut så de skulle vi få köpa på måndag.

Nu i kväll har jag vart hemma hos Anders och kikat på IDOL med honom, Hanna och Sofia H :] Trevligt !

Helgen kommer bestå av sovmorgon, stall, ridning , lite fest, krogen, plugga, städa och promenader. Ska bli en skön helg. Det känns som det kommer bli bra.
Det nästan pirrar i magen och jag vet inte riktigt varför ;)

Om man ska ta och stänga ner här och sova.

GO NATT !

Anders :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback