12 November 2009


Nu är nästan allt klart.

Gick fort på sjukan för Nathalie och det var inge större fel på henne. Vi var hemma så jag han plugga klart nu i kväll, ska bara komplitera med bilder och det får jag fixa vid en annan dator i morgon :]
Sen har jag diskat och plockat ordningpå min tvätt. Ska snart krypa ner i sängen och sova..

Dressyren i dag gick väldigt bra, hon ha utvecklas massor på att bara tagit det lugn några veckor. Nu blir det hård körning fram tills jul, då blir det 2-3 veckors vila. Träna på rakrikning i dag och det är väldigt nödvänligt att kunna. Fick till någon medelinje som funkade, men hon blev även sur. Men vi är sams :)

Vad som händer nu i helgen är lite oklart.. Men det blir alltid något bra.

Sängen nästa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback