1 November 2009


Shit, snart nytt år !
Bara en månad kvar tills julkalendern börjar och smöret vi köpte på affären blir gamalt i slutet av januari. Helt sjukt .

Kvällen i går var lite små stressig men annars var det skoj..Kom till Varberg vid fem, vid sex var vi hemma fån stallet och kl sju var jag tvungen att vara klar om jag skulle hinna till Frida i tid innan partyt börja. Men det gick fin fint, tyckte jag var snabb :} Utklädnaden blev som den blev. Jag var en liten diva, som folk sa.

Kom hem i skaplig tid och så var det bara att sova.

I dag har det vart stalltjänst, bad av hästen och ridning..

Nu väntar det tv eller en mys stund med Sofia. Mamma stackare får hittat på nått själv :P

maskerad :}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback