21Maj2009

Röddag i slutet av veckan är toppe skönt. Är ledig torsdag och fredag :) Eller fredag är jag inte ledig för då ska jag jobba, men ledig från skolan är jag. Fast jag måste plugga till alla prov, har minst fyra prov nästa vecka :/

Humöret är just nu inne i en oroligfas. Ena dagen kan jag vara glad utan att veta varför, nästa dag kan jag vara orolig över nått. Men inget slår SURFITTORNA, eller vad säger du Ögren?

Har hoppat Contessa två gånger. I går var hon väldigt lungt och lite frågade.. I dag var gamla hoppetossan tillbaka, skutta o for åt alla håll..
Tror att det kommer bli skönt för henne att komma hem om några dagar. Äta gräs,träna och tävla.
Jag längtar efter Conrad, ska bli kul att hoppa och rida honom. Nu när jag rider honom känns det som att jag har lärt mig nått.
Planerade tävlingar: 29 maj Sundbyholm LD & LC Hoppning ( var anmäld till LB men känns bäst att ta det lite lungt med foten och första ute.) 13 Júni Surahammar Dressyr LB:1 14 juni Surahammars LC Hoppning = Kombinations tävling.2-5  Juli Vingåker Klasser är inte bestämmda. 22-24 Juli Örebro NFSM.

Om jag skulle ta och sminka klart mig innan Pau kommer.
För en gångs skull har jag normala kläder på mig :}

Puss å Kram

-







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback