31mars2009

Blogg blogg nu bloggar jag lite igen.
Veckorna bara flygger fram och jag åker snart hem, vilket ska bli jäklligt skönt :} Längtar massor. Lite synd att Tessan måste vila. Men känns som alla som jag vill ska rida henne åker hem. men men. Det skadar ju inte då hon har gått så bra sista gångerna.

Ev blir det hopptävling den 18 april och 2 maj..
Hoppas på att tävla Conrad snart<3

Gjorde i dag muntliga nationella i svenska och i morgon är det skrivningen i några timmar.. Hoppas skrivningen går lika bra som muntliga.. Aja, jag är ingen pluggis och jag nöjer mig med G. Bättre än IG i allafall.

Om man skulle bädda ner sig i soffan en stund och vänta på andra avenyn :P

Puss i påsk
.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback