30juni2009

Ledighet, Träning, Tävling, Körkort

Då har man jobbat två veckor och är nu lite ledig, härligt. Plus att det är sol gör det inte sämre. Kan inte mer än vara glad.
Idag är det tisdag 30 juni vilket innebär att mina vänner fixa körkortet Madde och JOSEFIN :D GRATTIS GRATTIS :}

Det blir även träning hos Stina med Contessa om några timmar, hoppas hon är lika duktig som hon var i söndags. För i söndags gick hon på transporten utan problem och hon hoppade två lånnnnnga banor felfritt, 80 och 90 cm. Vilken häst jag hade då. Kom fram en tjej och prata med mig om att jag skulle bli medlem i angloföreningen och tävla i deras championat. Hon hade även sökt mina gamla resultat . SKOJSIGT :]

Även i morgon är det träning, ev tävling torsdag nästa vecka för henne. Men det vissar sig hur hon sköter sig i veckan.
Hon är super brunsig och kåt. Jätte jobbig är hon! Hoppas hon slutar med det snart.

På torsdag ska Conrad i väg och tävla även lördag med, har känns riktigt bra sista tiden så det kommer nog att funka fint. Kommer bli långa dagar och en bra bit att åka ;/ hoppas det inte är värdelns hetta.

Nähe om man skulle ta och samla energi tills sen..


 --

conrad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback