30juni2009



-

Träning, Conrad och Transportparkering

Träningen gick superbra, fick en lydig häst på mindre än en timme. Shit så skoj det var när allt funkar :)
I morgon skulle det bli mer banhoppning, då är vi lika laddade som idag. Hästen var helt språngande galen. Vara bara att se glad ut och hålla i säg. Tävlingen verka inte ha tagit nått på henne.

Efter att vi kom hem red jag och Ida ut en sväng. Jag på Conrad och hon på Lillen:] Svalt och skönt.
Sen skulle jag parkera transporten och det gick fin fint, fast det var lite saker i vägen. 4 av 5 möjliga. Brukar fixa det utan backa och snurra runt.
Men men hem kom vi.

I morgon blir det lite shopping på Tunapark i E-tuna och på torsdag får jag träffa Nathalie <3

Puss å Gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback