21februari2009

Stina Lillje bästa svensk

GÖTEBORG HORSE SHOW
: Stina Lillje, det mest överraskande namnet i Maria Gretzers hopptrupp till Scandinavium, gjorde skäl för sin uttagning genom att bli trea och bästa svensk i lördagens 1,40-hoppning.
Klassen gick som ackumulatorhoppning och fick tio ekipage som nådde full poäng. Daniel Deusser, Tyskland, på Vonka A var snabbast av dessa och drygt fyra och en halv sekund bättre än Stina Lillje med Lucy Show.

Så jäkla kul för Stina att få sig en placering, hon har haft lite stolpe ut.. Men jag tycker att hon har barit duktig ändå.

-

Jag har i allfall vart till Västerås och hämtat min telefon, visst jag tycker om den gamla men nu inser jag att jag saknat den nya med :P

Sen har jag vart till stallet och frysit tårna av mig, eller dom sitter kvar men hade gått i koma där ett tag..

Nu i kväll var jag till min vänster hand , piff eller puff eller helan, kalla henne vad ni vill men du är bäst Josefin <3
Längtar brar mer och mer till falsterbo, kosta vad det kostar vill men skoj blir det :D

Förresten, Josefin söker en man för barntillverkning, så vet ni någon frivillig så hör av er till mig.
Haha.

Nä om man ska dricka upp c-vitaminerna och gå och sova.  Har stallet i morgon bitti.
SnööSnöar som 17 nu..

Puss å nattis.

Saknar dig <3


Kommentarer
Puff, vänster hand eller Helan ;D säger:

Jadu gumman, då är vi två! ah och du, du är bäst du med!! <3

2009-02-21 | 23:58:10
Bloggadress: http://maaybee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback