19Februari2009

Då har ännu en dag gått på sportlovet, inte gjort något vettigt.

Har vart till Arboga med pappa och sen ridit två vilddjur eller ett av dom var värst och sen mockat alla boxar i stallet.
Contessa har komit på att det är JÄTTE roligt att galoppera på åkern när den är täckt med snö. Jag tycker inte att det är lika kul. Haha. Vart väll lung trav ca 10 minuter av 25 min :P

I morgon ska jag och besöka mina vänner som går i skolan, blir att vara med dom i några timmar.


I helgen hoppas jag på att vi kan hämta min telefon som har varit på lagning. och sen ska jag läsa körkortsplugg och sen ta hand om Conrad och Contessa.


Prisutdelningen 14 juni:DConrad                                     Hjärta                                                    Contessa  jag och Contessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback